سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
تجربه های مدیریت راهنمایی فاطمیه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • خدایا ! می دانم که نادانم ، به ذره ای از علم بی کرانت دانایم کن.

    خداوندا!  به من توفیقی بده که فقط یک روز بنده مخلص تو باشم ، که می دانم حتی ساعتی این چنین بودن بس دشوار است.

    خدایا ! به من صبری ده تا کسانی را که دوستم ندارند ، دوست داشته باشم.

    خدایا!  ذ ره ای از رحمت بیکرانت را به من ببخش تا بتوانم آنان را که دوستشان داشتم و دشمنم داشتند و آنان را که در حقم ظلم کرده اند ببخشم .

    بار الها!  زبانم در ستایش تو قاصر است به من زبانی عطا کن تا گوشه ای اندک از رحمت بی پایانت را سپاس گویم .

    خداوندا!  با من چنان کن که در خور مقام پادشاهی تو باشد ، نه در خور مقام پست دنیایی من.

                                                                                                             



    فلاح ::: شنبه 91/3/20::: ساعت 11:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :302927

    >>اوقات شرعی <<

    الکسا


    >> درباره خودم <<
    تجربه های مدیریت  راهنمایی فاطمیه
    فلاح
    این وبلاگ حاوی مقالات، تجربیات و نکاتی پیرامون مدیریت مدرسه و اجتماع می باشد. امیدوارم مورد استفاده سایرین قرار گیرد. هرگونه کپی برداری از مطالب این وبلاگ موجب امتنان است.

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تجربه های مدیریت  راهنمایی فاطمیه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<